perjantai 4. marraskuuta 2011

Return to serenity

Lälläspöö ! c:
Elikkä, vihdoin ja viimein oon itteeni niskasta saannu kiinni ja alottanu uuden blogin.Ulkoasu on tosin ollu jo kesäloman lopusta asti valmiina, mut koska uudes koulus opiskeluje alottamine vaati törkeetä tottuttelemista. Mutta kuitenkin, tässä sitä nyt ollaa intoo täynnä blogia alottamassa.
Tarkotuksena ei siis oo joka päivä kirjotella koska edelleen se mun opiskelu vie arkisin suurimman osan mun ajasta ja koitan vapaa-aikaa myös viettää kavereiden kesken. Eikä mun tarkotuksena nyt oo tätä blogia pitää vaa muutamaa kuukautta, ja lopettaa ku tekstit jää kuvattomiks. Mut kuvattomiinki bloggauksii saatte varautuu sitte vaikka niit pyrinki välttämää.
Lisätkää ittenne lukiaks ja sitä rataa,
ehdotelkaa mitä haluisitte täältä lukee (kuvia kuolutöistä? kaveripostaus? tms.)
Enimmäksee tänne varmaan kirjottelen meikäpojan elämästä, tekemisistä ja ostoksista, etc you know the deal.

Jos tälläsenä ekana postauksena tälläsen infopläjäyksen itsestäni heittäisin hmm...elikkäs.
►Nimi on siis Sanna (lempinimii mm. Santtu, Iita, Ruksu, Sartsa ja joitai yksittäisii)
►Oon syntyny 5.6.1995 elikkä sellane vähän päälle 16 vuotta elelly täällä
►Asun Pyhtäällä, sellane pien paikkakunta Kotkan ja Loviisan välissä
►Opiskelen ammattikoulussa, ensimmäistä vuotta parturi-kampaajaks
►Musiikkimaku on suhteellisen rankka, eniten kuuntelen Thrash metallia, Death ja Black metallia myös. Mut mieltymyspoikkeuksia on mm. power ja folk metallin puolelta, myös heavy metal ja kevyempiki musiikki.
Metalli/Rock genreissä mennään.
►Ns. "virallista" harrastusta en omista. Vapaa-aikaa vietän kavereiden kanssa, pelaten xboxilla, kirjoittaen ja piirtäen. Omaoppisesti soitan myös pianoa.
►Perheeseen kuuluu äiti, isä, kaks vuotta nuorempi pikkuveli ja kissa.
►Luonteeltani oon yleisesti ottaen aika rauhalline, innostun helpost, mua sanotaan usein hauskaks ja huonoina päivinä oon sit enemmänki sellane äkkipikane. Syyllistyn myös laiskuuteen.
►Kuvat valehtelee lähes aina mun ulkonäköä; mun hiukset on ohran vaaleet ja mun silmät on kirkkaan vihreet. Lisäks mullon oikeessa korvassa 12mm venytys ja korvis, vasemmassa puolestaa korvis ja n. 6mm venytys (venytys on siis kesken.)
►Tyyli on aika poikamainen, lähes aina päällä bändipaita ja farkut ja kädessä bandana huivi !
►Jos jotaa muuta tulee nii kysytte rohkeest sit. c:

Kiitän ja kumarran jos lukea jaksoit ! (:
- Sanna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti