perjantai 16. joulukuuta 2011

New world order

"Eye for an eye, makes the whole world blind."
Elikkäs miä vihdoin ja viimein sitten löysin sen kameran akun laturin 
ja oon viikonaikana nappaillu kuvia mm ostoksita, kotoo, koulusta ja kaikkee muutakin.
MUTTA koska oon huomenna menossa Helsinkiin Metal orgy goes xmas- tapahtumaa Rikun ja Hennan kanssa ja meen näkemää vähän kaikenlaista porukkaa ja vannon että kamera tulee olemaan matkassa mukana.
Ajattelin että tekisin sitte vaikka sunnuntaina tai maanantai illalla isomman postauksen sitte missä ois enemmä kuvii ja vähemmän selitystä. 
Maanantaina tosin mulla on vapaaksi anottu päivä koulussa ja mä meen isän isän 80-vuotis synttäreille kestitsemää ja tarjoilemaan.  
siitäkin sitten kuvia ja juttua seuraavaks. 

Eli miä vaan ilmotin että hengissä olen ja ehkä jopa kiinnostavaa postausta on tässä lähipäivinä tulossa!
Mut ehotelkaa edellee mitä haluutte lukee täältä, mikä kiinnostais?
Ja klikatkaa ittenne lukijoiks !
Kirjoittelen sitten myöhemmin.
-Sanna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti