maanantai 6. helmikuuta 2012

The techno enthusiasts will finally pay for their crimes



1. Kerro linkin kera blogissasi, kuka lahjoitti sinulle tämän awardin. 
    >Eli kiitos Emmille tälläsestä uudesta kokemuksesta sitte !
2. Sen jälkeen kerro 7 random faktaa itsestäsi.

3. Anna awardi eteenpäin lempibloggaajille/ blogeille.


-- U ready? Let's begin --

1. Ehdoton ja syvä rakkaussuhde kahviin ja tupakkaan
Mun aamu alkaa kahvilla ja tupakalla, joita molempia tulee todellakin
 nautittua päivän aikana useampaan otteeseen yhdessä tai erikseen.
Mun täydelline aamu edellyttää takana olevat hyvät yöunet, 
tyhjän talon, lämpimän sään, aamu kahvin ja tupakan terassilla kera hyvän musiikin.
-elikkä kevättä odotellessa.  


2. iPod on mulle elämänehto
Omistan tuollaisen pinkin iPod nanon joka tulee jo heti aamusta 
taskuun päivän alkajaisiks (bussimatkat ym)
ja palvelee tällästä musiikkinarkkaria aamusta iltaan asti.
Tän laitteen kotiin vahingossa jättämine takaa täydellisen vitutuksen kokopäiväksi.
Musiikki on siis suurin osa mun päivää, 
ehkä siks mun isä kutsuukin mun iPodia tahdistimeksi.   


3. Rakastan kissoja
Itsekkin omistan mustavalkoisen keltavihree -silmäsen karvakasan
Toi kuus vuotias pörröne otus tottelee nimee Maisa.
Kissat on aina ollu mun silmissä maailman sulosimpii otuksii,
oli kyseessä pikkunen kotikissa tai iso kissapeto.
Syyllistyn siis tollasen otuksen nähdessäni lässytykseen ja sulamiseen.



 4. Heikkous pitkähiuksisiin miehiin
Astetta pinnallisemman olonen fakta, mutta totuus.
Kiinnitän miehissä huomiota ensimmäiseksi hiuksiin 
(saattaapi olla että alavalintana parturi-kampaaja
on myös vahvistanut tätä piirrettä)
Mutta jos ihan rehellisiä ollaan olin jo ihan pikkutyttönä
 pitkähiuksisten miesten perään.
Kyseessä ei siis oo mikään pakkomielle tai edellytys, vahva mieltymys vain.


5. Pelifriikki ja fantasianörtti
Siis oon xbox 360 -konsolin onnellinen omistaja ja rakastan puhtaast tota laitosta.
Sen kanssa tulee vietettyä päivistä tunti tai pari, mielialasta riippuen.
Xbox on mun ja mun pikkuveljen yhteinen 
joten pelejä löytyy laidasta laitaan.
Itse kun satun olemaan törkee fantasianörtti muutenkin on 
Skyrim ja muut rpg-pelit lähellä sydäntä 
ja niitä tulee pelailtua paljon. 


6. Asenteella eteenpäin muiden mielipiteist välittämättä
Elikkä musiikin tärkeys mun elämässä näkyy ulkopuolisenki silmiin.
Vihaan tyylien jakamista genreihin, siks en koe 
edustavani yhtä tiettyä genreä, vaan omaa itteeni.
Oon aina ollu aika erikoinen tyttö 
muihin ikäisiini verrattuna, mut loppujenlopuks ylpee siitä.
Vihaan ylikaiken sitä, että joku tulee sanomaan millane mun pitäis olla,
mitä musiikkia kuunnella, mitä ajatella. 
Tiivistettynä oon oma itteni, eikä sille muut mitään voi.


7. Mukavuus, hellyys, läheisyys ku huumetta
Mukava ja viihtyisä paikka ja hyvää seuraa on se mitä tarvitsen.
Rakastan mun ystäviä ja kultaa, siitäki syystä ettei 
melkeen ikinä tarvi kehitellä mitään erikoista ajankuluks.
Arvostan sitä että voin vaan olla jonkun kanssa, 
vaa puhuu ja nauttii toisen seurasta.
Välillä istun sängyssä kaverinkanssa
vaan juttelemassa mielummi kun juhlimassa.
Toisaalta halaus ja suukko otsalle rakkaalta 
on välillä kivempi ku pitkä suudelma.
- tästä tyylistä huolimatta.

-- U happy now? --

Kieltämättä oli aika hankala keksii noinkin monta faktaa joita teille kertoo.
Oli kyllä kivaa vaihtelua ja toivottavast ees vähän kiinnostavaa.
Ja tän te haluutte tietää, kuka on mun suosikkibloggaaja Emmin lisäks?
Valitsin useiden hyvien blogien joukosta omaperäsimmän ja sellasen,
mitä oon suhteellisen kauan seuraillu;
Multa awardin ja haasteen saa Enni
-Sanna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti