keskiviikko 23. toukokuuta 2012

Heaven Is A Place On Earth


1. Kiitä bloggaajaa, jolta sait haasteen
> Isot kiitokset Emmille ja Nealle jotka molemmat tähän haastoi (:
2. Lisää The Versatile Blogger Award-kuva postaukseesi
3. Kerro 7 satunnaista faktaa itsestäsi
4. Nimeä 15 bloggaajaa
5. Ja kerro heille haasteesta! :)

psst. Kuten jotkut lukijat tietää oon tälläsen aikaisemminkin tehnyt,
joten koitan tässä keksiä uusia kiinnostavia faktoja. 

---

1. Anna ruohon syleilyn sinua tuudittaa
Mun on ihan pakko tunnustaa että rakastan erilaisia maisemia aivan tolkuttomasti.
Rakastan viettää aikaa luonnossa, metsässä, niityillä, kukkuloilla.
Rakastan sitä puhtautta mitä mun asuinpaikka tarjoaa kaupungin sijaan.
Kaikki luonnonnälähisyys on suuri inspiraationlähde mulle, 
vaikken mikään puunhalaaja olekkaan.

2. Yksi sormus niitä hallitsemaan
Taru Sormusten Herrasta.
Yks surin ja pitkäkestoisin rakkaudenkohde nimittäin. Joskus 7-vuotiaana sain käteeni trilogian ensimmäisen osan ja rakastuin siihen. 
Mitä vanhemmaksi tässä tulen sitä enemmän kasvan siihen maailmaan yhteen, niihin hahmoihin, maisemiin, kieleen ja tarinaan. 
Ja kultulta sain lotr-aiheisen kaulakorun puolivuotislahjaksi 
ja kannan kyseistä korua jokainen päivä.
+ Kyseisten maisemien innoittamana mun unelmamatkakohde on 
trooppisista maista poiketen Uusi Seelanti.


3. Kaikenkirjava satakieli
Elikkä oon aina osannu laulaa, ihan pienestä pitäen. 
Kyseinen taito on yhä tallessa, tosin hyvin salassa. 
Mulla on ehkä muutama kaveri joka on kuullu mun laulavan ja 
jokainen kysyy miksen tee sitä useemmin. 
Kotona omaks ja veljeniloks laulelen siis lähes jokainen päivä.


4. Kauneus on kuulijan korvassa
Musiikkimaku -aihe josta en melkeen koskaan puhu ääneen.
Mun isällä on nuoruudessa juuria black metallin ja satanismin perukoilla,
ja noista on sitten varmaan siirtyny mulle geenien mukana ainakin ensimmäinen.
Esimerkiksi mun suosikkibändi on Summoning, joka soittaa melodista black metallia.
Kyseisen artistin tuotanto kuulostaa mun korvaan 
uskomattoman kauniilta  ja lähes täydellistä
toiset taas kuulee sen möykkänä. En asiasta halua kenenkään kanssa väitellä millasta on "oikeanlainen musiikki" tai "naisille sopiva musiikki" joten siksi hiljenen mielummin.
-ja se on siis mulle pyhä makuasia.


5. Veri on vettä sakeampaa
Tunnustan, mä rakastan mun pikkuveljeä tooositoosi paljon. 
Vietän senkanssa arkisin lähes kaiken vapaa-ajan jaollaa tosi läheisii.
Se pitää mua roolimallina ja on musta ylpeä, ja on seurannu mun jalanjälkiä.
-onhan sekin sellanen mua kaks vuotta jäljes tallustava pikkuhevari.
Me tapellaan oikeestaan tosi harvoin, 
jos tapellaan pyytää jompikumpi hetken päästä anteeks.
Me pelataan yhdes, kuunnellaa musiikkia, jutellaan, chillataan, painitaan, lauletaan ja heitetään hyvää läppää keskenämme.
Osaa se olla vittumainenkin, mut se kuuluu asiaan. Rakas se on silti.
-Eikä mua hävetä mitenkään myöntää sitä.


6. Yötaivas yllämme
Oon äidiltä periny kuuhulluuden, mä vietän usein aikaa 
vaan istuen sen valomötikän alla.
Tähtitaivas on kans mulle yks kauniimpii asioita maailmassa.
Syksysin ku iltatähde ton kirkkaimmillaa makaan keskellä
vanhaa jalkapallokenttää ja kuuntelen musiikkii sen kuniin taivaan alla.
Enkä pysty kuvailemaan sitä kauneutta ja rauhaa sanoin.


7. Kauneus piilee erilaisuudessa
Oon sellanen ihminen jolle käsite kauneus tarkottaa jotai erikoista. 
Mun silmissä massatuotanto nuoret ei oo kauniita 
eikä niissä oo mitään ihailemisen arvosta.
Rajansa kaikella, ittelleni on tärkeetä se että ihminen
 tuo erilaisuutensa kohtuullisest esille.
Ylikorostunu ja teennäinen erilaisuus ei oo kaunista.
Ainutlaatunen on mun silmissä ihminen joka hyväksyy itsensä sellasena.
-ja on ylpee siitä.
Yksinkertasesti erilainen ihminen hyvällä itsetunnolla on kaunis.
ja ansaitsee kunnioitusta ja hyväksyntää.


---


Ketään en haasta, tehkööt ne ketkä jotain tekemistä kaipailee (:
&
Lähipäivinä sitten ihan kuvia jotka on otettu ton "tauon" aikana ja sen jälkeen.
Perjantaina ammattiosaamisen näyttö joten stressaan sitä sitten tässä.
Jännittää ja vähän pelottaakin mut kyl se siitä.
Kiitän ja kumarran jos jaksoit moisen tekstimäärän lukea.
-Sanna

2 kommenttia:

  1. vähä sulla on ihana blogi :--)
    sait yhden lukijan lisää!

    VastaaPoista