torstai 14. kesäkuuta 2012

No en mä tiedä, ehkä kaikki on turhan tavallista

" Tänään aurinko puhtaana aamuun nousi,
ja vaipui verisenä iltaan."
Muutama viikko lomaa takana ja tässä sitä mennään eteenpäin hissukseen.
Loman eka viikko tuli vietettyä kullan kanssa pidemmän päälle ja nyt tullu nähtyä muutaman kerran.
Ja teidän silmiin varmaan pistää uus banneri, ja leveempi ulkoasu.
Tosissaan halusin uuden enemmän mun näkösen bannerin joten siinä se.
Melko yksinkertainen kun en jaksnau panostaa, enkä tarvikkaan sen kummempaa.

Edellisessä postauksessa toivoi Sara että tekisin ja kuvaisin todella tumman meikin. 
Tylsyyttäni sitten sellasen väkersin ja löysin samalla mustaliilat piilolinssit laatikosta.
Tuloksena tällänen isosilmänen otus:


Kuten mainitsin aiemmin veljen rippijuhlista niin ne tuli 10.6 juhlittua.
Mun luokkalainen ja samalla lähellä asuva lapsuudenystävä tuli aamulla klo 09:00.
Kampaus saatii sitten aikaseks n 1,5 tunnissa kaiken juttelemisen 
ja tupakalla ravaamisen välissä.
Toispuoleinen ja muhkea kihara väkerrys oli sopivan juhlallinen mutta huoleton.
Ku Henna teki lähtöä heitin kauluspaidan ja samettiliivin niskaan ja meikkasin. 

Ja kampaus näytti yksinkertaisuudessaan ja valmiudessaan tältä:  

Vasemmalta


Oikealta


Takaa

Oikesta etviistosta

Pakko kans mainita että pikkuveli näytti hassun komealta puku päällä..
Tuli tajuttua ettei se ehkä niin pikkunen enää ole.

Onnee vielä naimaluvasta pikkuveikka.

Nopea päivitys ostoksista ja muutamasta lahjasta tähän.
Valmista? Hyvä, sitähän minäkin.


Kalle ja Risto kävivät piipahtamassa lauantaina,
ja Kalle oli ollu ihana ja ostanu mulle synttärilahjaksi The Darkness IIsen.
Kysessä on metallikotelossa asusteleva Limited Edition (mukana xbox live add on ja juliste) 
Tuon oon jo pelannut läpi ja kieltämättä tykkään pelistä suunnattomasti.


Kuten sanoin edellisessä postauksessa kiintymyksestä True Bloodiin,
olin haljeta onnesta kun 5.6 Simo toi mulle lahjaksi kolmannen tuotantokauden.
Tuonkin tosin oon jo kerenny napittaa läpi. 


Ja tässä ennen niitä rippijuhlia tuli ostettua ja saatua muutama pikkujuttu.
> Mummolta sain Doven Shampoon ja Bodymilkin (söpöjä pikkupkkauksia) 
> Got2b Glued Freezing Spay -hiuslakka n. 6-7€
>  Rimmelin Stay Matte puuteri. n. 7-8€


Ja koska rippijuhlat tarvin uudet mustat pillifarkut...
Koko kotkan läpi kaluttuani mut pelasti Seppälän AINOAT mustat farkut.
Rakastuin noihin kun housut on revitty polviin asti.
Hintaa näillä miuntyylisillä kaunokaisilla oli 30€


Noh, kultu päätti ottaa "lainaan" mun Bathoryn t-paidan.
joten nappasin ekaks käteen saamani paidan kostoks lainaan,
eli In Flamesin (paidan) teltan.
Vaikken kuulemma omaa paitaani takasin saa niin aattelin tän palauttaa kyllä,
koska en bändiä oikeastaan kuuntele ollenkaan muutamaa kappaletta lukuunottamatta.

etupainatus 
takapainatus

Simolla oli vaihteeks joku "Give Away" -päivä ja se päätti sitten lahjottaa mulle jotain
Kyseinen Mardukin huppari oli raukalle käynyt hieman pieneksi ja sen vetoketju on alhaalta rikki.
Otin sitten avosylin hupparin vastaan (on muuten ihanan kokonen) ja kun vaihdan siihen vetoketjun
Oon siis kaikinpuolin taas voittaja.


Mun parasystävä Henna oli sitten veljenkanssa samalla rippileirillä,
ja kun oli saanut juhlat juhlittua ym, tuli sitten ti-ke yöksi meille.
Ja koska meillä oli tylsää tein tumman meikin tällekkin,
ja ylinopean suttukampauksen. 

Naisellista(ko)?

Ja meikkii tarkemmin. Anteeks tosi huono kuvalaatu, 
en tosiaan tiiä mitä tolle kävi kun koneelle siirsin.
Ulkoreunat on tehty tositositummalla mattamustalla, ja muut on pääasiassa glitterharmaata/mustaa.

Eilen tuli istuttua aamupäivä kotona Hennankanssa,
illemmalla hypittiin Hirssaareen Ennin ja Hennankanssa.
Simo tuli käymään ja kun Enni hävis hypittiin Mussaloon.
Seiltä sitten tänään kotiin pääsin ja täällä odotteli isoveli Anni joka just lähti.

Elikkä tällänen kesänalku, ei pöllömpi.
Synttärilahja rahat meni nettikauppatilauksiin ja Tuskan lauantaille on ostettava vielä lippu.
Tuska Open Air festareilta löytää sitten minut 
seuranani Henna ja kultu, luultavasti myös Teemu ja Joonas aka Taku.

Noista tilauksista sitten seuraavassa postauksessa joka luultavasti ajottuu sunnuntaille tai maanantaille.
Nimittäin huomenna matka käy Annin kotia kohti josta lauantaina Kotkaan Hennan syntymäpäiviä viettämään.

Varsinaisen kesän tulon kunniaks haluun PALJON toiveita tän blogin suhteen.
Oon saannu tälläsiä ehotuksia joten kysynpähän vaan että
mikä näistä kiinnostaa sitten loppujenlopuks;
>Lempibändipaitani -postaus
>Tyylipostaus (kaikki asusteet etc. mukaanlukien)
>
Kaveripostaus
>
Parisuhdepostaus
>Q&A -postaus (te kysytte, minä vastaan)
>Päiväni kuvina -postaus
>Musiikkimakuni ABC -postaus
Vai jokin muu?

Kiitos ja kumarrus jo etukäteen.
-Sanna

2 kommenttia:

  1. *vaipui verisenä iltaan


    Oli pakko :(

    VastaaPoista
  2. aaaa hyvä että huomasit ! :D oon näemmä ajatuksissani vaan kirjottanu väärin. :D:D

    VastaaPoista