keskiviikko 20. kesäkuuta 2012

Sinä saatat juuri se, joka sattumalta minut pelastaa meteoriitin alta

"Olisitko haavoittumattomana onnellinen?
Vai pakahtuisitko sä kenties ikävästä?"
Lallalllaa, ihan uskomaton kesäfiilis tänään.
Huolisin ulos reihumaan kauniisee kesäpäivään.
Lapsettaa siis suoraansanoen.

Kuten miä tuossa edellisessä postauksessa jo lupailin on tänää luvassa leijumista.
Oikeestaan siis materialismionnellisuutta ja sitä rataa, nimittäin mihin katos lahjarahat.

Ihan ekaks kaikista isoimman tunnearvon omaava esine, kahvikuppi.
Parasystäväni Henna oli siis tilannut mulle Hellsinki Rock Shopista Behemoth-kupin tälle kahvinistille. 
Vaikka oon tottunu siihen "ruukkuun" minkä Anni mulle lontoosta toi,
on tuo asennemuki ollu kovas käytössä viikon ajan.

psst. rakastan tuota kotkaviritelmää tuolla logon takana.

Jo toukokuussa tilaamat H&Mmän topit saapu eilen kotia. 
(oikeastaan tilasin viis toppia, kaks saapu jo toukokuun lopulla, kaks eilen ja yks oli loppuunmyyty.)

Musta normitoppi ja tuubitoppi siis.
Edelliset oli pitkä valkonen tankkitoppi ja toinen normaali tummansininen toppi söpöllä kauluksella. 

Tossa keskiviikkona rantautu postilaatikkoon saapumisilmoitus mun ja veljen yhteistilauksesta.
Elikkä Hellsinki Rock Shop hoiti taas hommansa hyvin ja nopeesti.


Mun pikkuveli oli tilannut mulle syntymäpäivälahjaksi jotain pientä ja mukavaa
eli Immortalin "Demons of metal" selkäpatchin !
My little bro is best.

Oli siinä paketissa sitten jotain miunkin tilaamaa nimittäin Vaderin "Necropolis" -paita.
Harmittaa vaan se että tuo paita on aivan älyttömän iso mulle koska ainoo koko siellä oli XL..
Oli muuten viiminen paita koko mestassa, mutta oli nii must have ostos.

etupainatus näyttää tuolta

ja oon rakastunu kans tähän selkäpainatukseen. 

Noh, koska oon aivan törkee bändipaita -addikti, oli pakko saada lisää.
(Huomatkaa kans että olin just lahjottanu n. 6 paitaa mitä en enään käyttäny pikkuveljelle)
Selailin sitten Stuntman -postimyynnin sivuja tylsyyttäni ja sain sydänkohtauksen..
Bongasin nimittäin tän Mayhemin paidan, olin ollu aikeissa tilata tän Hellsinki Rock Shopista,
mutta näytti siltä että olivat ottaneet valikoimasta pois. Oli tääkin pakko-ostos. 

Tykkään törkeesti Mayhemin logosta ylipäätään, ja Norjan liput on vaan plussaa. 

Ja joku tässä selkäpainatuksessa on aina yhtä keihtovaa. 


Olihan siellä paketissa myös jotain muuta kauan haluttua, 
nimittäin Dimmu Borgirin "In Sorte Diaboli" -paita.


kieltämättä tää paita on aika satanistinen..


...varsinkin selästä.


Ja eilen postiluukkuun kilahti CDONin tilaus jossa oli kaikkee mukavaa.
Nimittäin 12kk xbox golden live membership (mulla on kyllä 3kk jemmassa muutenkin, ja tänhetkinen live loppuu vasta 7.7 ajallaan)
Ja mikä kivointa: Resident Evil: Opetarion Raccoon City !

Hakkasin tota peliä eilen varmaan lähemäs viis tuntia putkeen,
ja oon ihan ylitykästyny tuohon vaikka kolmannen persoonan peli onkin.

Viikonloppu meni rennoissa merkeissä kera Annin, leffojen ja alkoholin.
Meistä ei ikinä kunnollista kuvaa saa mutta tää oli paras jos mun ilmevammaa ei lasketa mukaan.
Kuten huomaate on paras ostos jätetty sokeriks pohjalle.

Anni on hellyyttävä kaveri, isoveikka.

Jos jostaan syystä ette ihan saannu jutun jujusta kiinni, on kivoin ostos ehottomasti
Nethairiltä tilatut klipsipidennykset jotka tuli uitettua värissä med Anni.
Hintaa karvoilla oli pyöreesti 90e + toimituskulut.

tulikin sitten sunnuntaina kuvailtua kotona Simoa ootellessa.


Oikeestaan oon varsin tyytyväinen tähän väriin vaikka tummempi on,
pääasia on se että lisäkkeet ei värillisesti erotu päästä. 

Selittäisin ton käden kuvaan tunkeutumisen jotenkin, jos vaan osaisin.


Ja tylsyyttäni eilen yöllä innostuin tosissanu muokkaamaan kans tän "pilalle menneen" otoksen.
Rehellisesti mun naama ei lähiaikoina oo sen koommin pysyny kurissa kuvissa, en tiedä miks.

Että sellasta sitten tälläkertaa.
Ja infona tässä että keräilin hieman mielipiteitä mm Irc-Galleriassa niiden toivepostauksien suhteen.
Tulokset huus että porukka haluaa "Musiikkimakuni ABC" ja "Päiväni Kuvina" -postaukset.
No sitä saa mitä tilaa jos se minusta on kiinni!
Lisää toiveita saa tottakai laittaa ja otan avosylin vastaan.
Ja kommentit olis aina piristäviä ja tervetulleita!
Taidankin tästä lähteä piirtelemään ulos hetkeksi, viettäkää tekin mukava päivä!
-Sanna 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti