sunnuntai 22. heinäkuuta 2012

Could I still miss you, then, in the time and space after life

"When no one is searching anymore, and where we are nowhere to be found "
Nää loman päivät vaa vilisee silmissä tässänäin.
Useimmat päivät oon vaa renttuillu ja löhöilly kultunkanssa kattoen True Bloodia,
tai tehden himassa tylsyyskuolemaa.
Koska mun vanha uskollinen kamera kuoli, sain Saralta pitkä-aikais lainaksi sen digipokkarin!
Meni sitten melkeen viikko että sain siihen sopivia piuhoja ja kerkesin siirrellä niitä kuvia.
Tänään vähän taas laiskottaa, ku on vaa tullu pelailtua veljen kanssa kotona.
Eli oon tänään vaan topissa ja shortseissa istunu xboxin äärellä...kehittävää.

Nyt paljonpaljon kuvia ja vähän selitystä, näin vaihteeksi olkaa hyvä.
----

Tuossa 10. päivä käytiin iskemässä mulle neula kielen läpi, 
kun Sara makso sen mulle myöhäseks synttärilahjaks.
Mulla on tälläne rakkaus ennenkin ollu joten jälleennäkemine oli melko ilonen.

11. päivä käytiin "isoveljeni" Annin kanssa kattomassa "The Amazing Spider Man" kinopalatsissa.
...ja mä sanon että se todellakin oli uskomaton, varsinki 3D:nä.

Samana iltana leffan jälkeen haki Simo minut mussaloon sen seuraks.
ja tässä on tulos mitä tapahtuu ku mut jättää yksin hetkeks. 

Muutamassa edellisessä kuvassa on siis tuo takki vilahtanu,
oon umpirakastunu tuohon veijariin jonka Simolta sain kun kerran sellasen hankinnasta mainitsin.

Vihdoin ja viimein oon sitte saannu tuon patchinkin kiinni johonkin..

Käytiin tossa pikkuveljen kanssa Mummolla yks kaunis ja hyvä kesäpäivä.

Sain tuollaset söpöt pikku EMP-pinssit Simolta, kun ei niitä kuulemma tarvinu enää.

Tää lähti Hairstoresta mukaan kahdella eurolla kun kävin shampoon ostamassa.

Shampoo tuli Hairstoresa mukaan 12 eurolla 
ja toisen hinta läheni jotakin kahta ja puolta euroa. (tuo tuoksu on aivan ihana.)

Nektariini, sitä onnen määrää ku huomasin että äiti oli kaupasta niitä tuonu.
Noita oon siis hymy korvissa asti mussuttanut lähipäivät.

Oon lähipäivinä ollu tosi laiska ulkonäön suhteen,
torstaina kävi nimittäin tieni Annille kotkaan. 

Jo etukäteen sovittu torstai-ilta alkoki kohtuu rauhallisissa merkeissä.
Simo tuli käymään kahvilla ja siinä katsottiin hetken leffaa kolmestaan kunnes hävisi hän.

Mun ja Annin loppu-ilta koostuki muutamasta asiasta...
Nimittäin alkoholista ja Lotr-juomapelistä.
(pelin löytää netistä googlettamalla jos kiinnostaa)

Tuollasilla tonkilla sitten aloteltiin pelailemaan uskomattoman pienillä huikilla,
peli loppu tilanteeseen että miä voitin.
Ja voittajana hypin sitten kahden aikaa yöllä 4 kerrosta kierreportaita alas 
kultua vielä moikkaamaan ennen nukkumaanmenoa. (oiku söpöö..)
(..eikä muuten ole hajuakaan miten oon selvinny ne kierrerappuset alas...)

Tätä korua voi kuvailla vaan yhdellä sanalla; R-A-K-K-A-U-S.
Sain tämän Simolta, joka siis tiesi että olin ätä melkein vuoden sen kaulasta kuolannut..
ja en sanoin voi kuvailla kuinka onnelline oon.


Noh, kielikorun aiheuttaman kielen turpoamisen lääkkeeksi tuli juotua litroittain jäävettä,
no minäpoika sitten olen siihen ihan koukussa.

Joopajoo suihkun jälkeistä hehkeyden määrää kultua perjantaina odotellessa.
Emt, musta on tullu vähän tälläne ylienerginen irvistelevä hölmö. 




Ja tuli tossa samalta istumalta kuvattua vähän etupihalta sitä sun tätä,
ja tossa tänään vähän noita muokkailin.
Mutta taivas oli tuollane uskomattoman sininen eikä voinu vastustaa.

Kierrätystä, kultu anto mulle housut joita ei enää käyttäny.
Nää on mukavan viileet ja nauhat lahkeissa on oikeesti tosi kätevät.
Sain kans takin näihin, mut se on senvera iso että tarvii muokkausta.

On tullu ostettua kans kosmetiikkaa; meikkioide ja uus eyeliner.

Tylsiä päiviä kotona oon tappanu meikkamalla.
Erivärisiä, erimuotosia, sitä sun tätä.
Kieltämättä tää turkoosi-musta meikki oli paljon hienompi livenä.
Tarkotuksena oli väikäs alarajaus ja melko terävä reuna.

Tää hopea-musta meikki on taas sitte pyöreempi reunane ja ei nii näyttävä.
Ihan tylsyyttäni teen, eikä tarkotus olla mitään yli-hienoja.

Jaa'a oliskohan tässä kaikki.. on.
Postausta sitten taas lähi aikoina siitä sun tästä.
Kommentoikaa ja toivokaa ihan mitä tahansa!
Lomaa on enää hetki jäljellä, en tykkää, ei kivaa.
Mut ottakaa teki siitä kaikki irti!
-Sanna

4 kommenttia:

  1. Onko sulla piilarit vai voiko ihmisellä olla ihan luonnollisin keinoin nuin upean vihreät silmät? :o

    VastaaPoista
  2. en käytä piilareita, mulle on aina ihan pikkusesta asti kerrottu kuinka upeat silmät mulla on. mulla on ihan luonnollinen silmien väri tuollane varsin kirkas vihreä, joidenka takia jopa vastaantulijat kaupungilla saattaa pysäyttää kehuakseen niitä. (:

    VastaaPoista
  3. Hei sattuko paljo toi kielikoru!!??? O: haluun mut en uskalla...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei sattunu paljoo mitään! ittelläni kirpas vaan enemmän kun vanhan arven päälle otin... ensimmäine koru ei sattunu yhtään ! (:
      Ensimmäiset päivät on haastavia muttakun paranee nii tätä ei voi olla rakastamatta. Suosttelen! (:

      Poista