maanantai 17. syyskuuta 2012

A Rose In The Rain

"I could always find 
a right slot for your sacred key"
Mmmmh, ihanaa ku yöllä ei nukuta paskaakaan ja aamulla nukahetaan kahvipöytään.
Eli äiti käski mut aamulla takas nukkumaan.
Oisin tosin nukkunu koulussa muuten.
No saimpahan sitä kauan kaivattua aikaa.

Mutta joo, viime viikko meni korkeessa kuumeessa,
nenä tukossa, kurkku kipeänä ja tulehusarvot taivaissa.
..kuinka ihanaa. 
Perjantaina tosin pystyin kouluun mennä suorittamaan englannin suullisen näytön. 
ei sen kummempaa.

Crazy factoryn tilaus tuli, Simo on piristän tätä nuhanenää,
Anni tuli perjantaina koulunjälkeen leipomaan, oon sotkenu naamaani.
Nyt vielä ku Oriflamen tilaus tulis äidin työkaverilta 
ja mun EMP tilaus tulis kaikki olis täydellistä. 

Pics or it didn't happen? Alrighty then. 

Oisin vissii kaivanu silmät päästäni ellei toi ois yks ilta tullu irvistelemään ja hölmöilemään tänne. 
Tuo kuva komeilee kännykän taustakuvana ja hymyilyttää joka päivä ihan yhtä paljon.

Ja se iski munki päähän tollasen ison karvasäärystimen mitkä löys mun vaatekaapin uumenista.
Mulla ei rehellisesti oo hajuakaan, mistä noi oon saannu.

Koska mun joululahjaks saama iso laavalamppu hajos ylikuumentumisen johdosta,
Osti äiti mulle lähikaupasta tuollasen söpön pikkusen lampun jossa pyörii glitteriä
Tohon värikaaree mahtuu viel liila ja vihree ainaki noiden värien lisäks.
Me likes.

Crazy factoryn paketista löyty sitte kaikkea kivaa. 
Mm nää vihreät silikoni tunnelit jotka loistaa pimeessä.
Oon ihan rakastun näihin. 

Sieltä kaivoin myös vaaleanpunaset ja punaset silikonitunnelit,
ja kuvalliset plugit. 
Mulla on ollu yks tuollane 12mm plugi toisessa korvassa,
mut mun piti tilata 14mm uudet ja molempiin koska tykkäsin noista kovin.

Ja kielikoruja ja palloja, niin paljon tavaraa. 
Noiden kanssa mullon kamala kriisi mitä käytän milloinkin.
...vissiin liikaa valinnanvaraa? on.

Edellisten korujen kuvaushetkellä oli mulla kielessä tuollaset pallot,
nuokin on yleisilmeetään melko suloset.

Ja sitte jotain satunnaista krääsää tullu ostettua. 

Mutta kuten mainitsin alussa, Anni oli meillä perjantaina leipomassa.
Sain idean että leivottais Amerikkalaisella tavalla Cupcake:ja.
Eli vaalea pohja ja voikreemi.
Harmi vaan ettei apteekin elintarvikeväri ollukkaan nii kivan väristä ku ootin.

Ja ei hemmetti..noita oli_paljon.

Loppujenlopuks niist tuli ihan kivoja, ja hyviä. 

Ja tässä viikon sisällä on tullu tehtyä muutama meikkikin tylsyyttään..

Turkoosia luomiväriä alla, mustaa kulmassa ja ruskeeta liikkuvalla luomella.
Turkoosia myös alla, tummaa ulkonurkassa ja ylhäällä kissamainen rajaus.
..liilamustat piilolinssit ja tadaa? kokonaisuudessa lautasen kokoiset silmät.

Lauantaina tylsyyttäni tein ruskean meikin samalla periaatteella kun ylemmän.
Vaaleaa ruskeaa koko luomelle, mustaa reunaan ja punertavaa tummempaa liikkuvalle luomelle.
Tässä taas ne liilamustat piilarit. 

Ruskee meikki näytti kokonaisuudessaan tältä.
Koska syksyn viima on melko kylmä oon taas kaivanu rakkaan pipon kaapista.
Seuraksi "kurkkusalaatti" -takki, mustat pillifarkut, toppi ja maiharit.
...Kersantti karoliina. 

Tässä jotain pikkusta lähiviikoista.
Hetiku muut tilaukset tulee tai saan jotain uusia meikkileikkejä tms tehtyä nii postailen!
Haluisin tositosi kovast jotaki ehdotuksia tän blogin suhteen 
että saisin sitä postaus intoo vähän takas.
Tehkää jooko tälle ärrimurrille sellane palvelus että klikkaatte "Kommentoi" -nappia,
ja hihkasette jotain mitä täältä lukisitte.
Ehdottajat saa tietenki kunniaa ja oman blogin tms linkiksi tänne. (:
Njahnjah ei tässä muuta, miä meen tästä tekemään jotakin ruokaa ennenku veli tulee koulusta.
Kiitos jos luit!
-Sanna

2 kommenttia:

  1. Päivitä enemmän!!1

    VastaaPoista
  2. Postaan tässä huomenna heti uuden postauksen ku sain vihdoin kuvat koneelle ! Muutenki tekee tosi tiukkaa aikataulunkanssa ku koulumatkat ja koulupäivät vie suurimman osan ajasta, mut otan itteeni niskasta kiinni jatkoo ajatellen!

    VastaaPoista