sunnuntai 2. syyskuuta 2012

River Of Time

"Shape the present, alter the past.
Create a new future, one that would last"
Juuu'u elikkäs nyt tälläne kuvista koottu nopee postaus mitä on tullu tehtyä.
...taino, niistä kuvista mitkä sain pelastettua. 

Yllätys, yllätys miun loppu kesäloma meni tälläsen hölmön kanssa. 
Ja nykyään arki-illatki tulee vietettyy löhöten etc rakkaan kanssa.

Joku on joskus kysyny ihan mielenkiinnosta miltä näytän ilman miekkiä/suoriustamatta hiuksia...
Eli luonnostaa mun hiukset on laineilla, ja silmät univelkojen takia aika no
..järkyttävät. :D


Tää on Meripäivä torstailta! :3
Oli uskomattoman hauskat meripäivät, vaikka melko köyhäillen neki meni.
vasemmalta oikeelle; Sara, Henna, Anni♥.

Eli Annin kanssa lähdettiin kiertelemään pienen alkoholimäärän kera.
Päivä meni älyttömän nopeesti ja kivaa kierrellä niit kojuja *-*
Anni löys muuten itelleen Thorin vasaran myös kaulaan! 
...ja pieni hiprakka selittääkin oman ilmevamman. :D

Loman viimisen päivän toivuin hammaslääkärin aiheuttamista säryistä,
pienestä darran poikasesta ja tylsyydestä.
Tuli tehtyä tällänen yliylitumma meikki ajantapoks.
Ja sen sanon etten ikinä lähtis ulos tän näkösenä. 


Näiden kuvien väliin sijottuu se draama; Koulujen alku.
Oli kieltämättä kiva päästä näkemään kaikkia niitä hiuspuolen hönöjä pitkästä aikaa.
Tänä vuonna siis alotetaan leikkaukset, ja värjäykset...
Noh, ekojen viikkojen sisällä meni kouluun pyöreesti n. 230€ rahaa.
Ja se nyt selittää sen miksen ole lähiaikoina ostanu mitään erikoisempaa.
Shampoon ja hiuslakan oon ostanu, siihen se jää. 
Tosin äiti osti mulle K-kengästä khakin väriset tennarit! Ja ei hitto että rakastan niitä.

Eka kouluviikonjälkeinne viikonloppu sisäls Saaristo-markkinat Pyhtäällä.
Itte alueelle ei vaivauduttu, mut mua pyydettiin moikkaamaan kaikkia vanhoja 9-luokkalaisia.
Oli niitkin mukava nähdä kera niiden uusien poikaystävien etc.
(Huomatkaa että olin sillä luokalla melkeen eskarista asti, 6. luokasta asti oltiin tyttöluokka!)
..mutta kutekuvasta huomaa oli lähtö aika leikkimielistä mun ja kultun kesken. 

Ja ei hemmetti, tästä oon oottanu et pääsen kertomaan teille!
Oon ottanu tän hupparin julkasua ja saapumista heinäkuusta asti..
Napalm Record julkas nimittäin uuden Summoning-hupparin
joka on _TÄYDELLINEN_
Koska itte en sattuneista syistä pystyny tätä Amerikasta tilamaan,
tilas tän mulle "veljeni" Joonas, joka myös makso tämän mulle lahjaksi.
Eli paljonpaljon kiitoksia ja haleja sille sinne Kurikkaan! :3

Huppariahupparia ja pikkusta flunssan poikasta ollu näkyvissä viikko sitten.. 

Ja yks identiteettileikki jälleen. 
Se nimettii naamakirjassa lähes näin; "Menninkäinen" "Keiju" 
Kuitenkin, en ikinä pidä hiuksia noin, enkä piilareitakaan kovin useasti.
Se nyt selittääkin tän oudon puoleisen ulkonäön.

---

Ei sen kummepmaa ollu tässä, stressaa vaan koulussa nuo leikkaukset etc.
On ollu tosipaljon koulutuksia ja hankintoja tossa joten hyvästi aika, ja raha.
Mutta jollaan kumman ihmeellä sain kehitettyä vähän rahaa 
Nimittäin, Crazy Factoryn tilaukeen josta oli puhetta jo kesällä.
Niistä ararteista sittenkun saapuvat! 

Thank you for reading sweetiepie.
I hope you enjoyed even a little bit.
Kommentoi, toivo, ehdota!
Koittakaa jaksaa tätä syys-kaamosta siellä!
-Sanna

23 kommenttia:

  1. Siis herranjumala tota miestä!? ja sun korvaa... Onks toi mies joku vahanukke? kantsis mennä parturiiki, ehkä sun itekki. Etkö oo koskaa kuullu kenenkää sanovan miten kauheit on hiukset jotka on puoliks feikit...mikä pelle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. siis lopeta tommonen kamala haukkuminen. Sanna on ku enkeli taivaasta! Sanna mua pelottaa et oot kääntymäs saatanan kaartiin..:S sun tyyli on niin helvetillinen. Jos vähentäisit läväreitä vähän niin kyllä jumala sut hyväksyy!:)

      Poista
    2. no huhhuh mitä hullua porukkaa :DD! Mun mielest sanna on just hyvä tommosena rokkimammana. Näytät sanna tosi nuorelta kun ottaa huomioon oikean ikäsi!:) Oot muuten aika pakkaus ;)

      Poista
    3. ööh whattaa hell D::

      Poista
    4. Ei ole vahanukkenukke ei, vaa ihan verta ja lihaa. ja mun korvat on tasan sellaset ku haluan niiden olevan. Mun omaa makuu miehellä pitkä tukka on ihana, ja mun oma tukka on mitä on. Itse olen parturi-kampaaja opiskelija ja musta vähän tuntuu että itse osaan myös katsoa asiat siltä laidalta miten ne on parhaiten.
      ps. kai muistin mainita kuinka rakastan porukkaa joka tulee anonyyminä vinkumaan.♥

      Poista
    5. Anonyymi 2: En sanois olevani enkeli, enkä kyllä kuuluvani 'saatanan kaartiin' yksinkertasesti en koe tarvetta muutokselle eikä ulkonäkökään kaikkea paljasta.

      Anonyymi 3: Kiitos kehuista, kivä niitäkin kuulla ! (: Tosiaan oon aina eläny ja ollu vähän sillä periaattella että olen mitä olen. Kiva että joku tykkää :p

      Anonyymi 4: ....kiitos ku tiivistit mun ajatukset ! :D

      Poista
  2. Öööh mitähän mun pitäis tässä teille kaikille sanoa? :D

    VastaaPoista
  3. sis vitun vittu toi capha paska ei mee millää läpi toi mun kommentti perkele ton robotti testin takia ja nyt kun kokeilen ni voin lyyä vetoo et tän kommentin kohal se menee sen oikein ei olis yllätys saatana!!!

    VastaaPoista
  4. onko tol miehel hyvä iho kun yleensä pitkäleteil on finnejä? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

      Poista
    2. Hahaha poikkeus tekee säännön :D mun miehellä on ihan tasanen ja puhas iho. :3

      Poista
  5. vahanukelta se minusta näyttää. Eloton ja tylsän näkönen. Etkai sä vaan pillastunut kommentistani? Ei ollut tarkoitus loukata tunteitasi. Oon penttisen jukka. Että voin nimenikin kertoa. Ei vain satu olemaan mitään blogi tunnuksia tänne sivustolle! Naisten pitäs kattoaa hiuksiaa sen mukaa miten me miehet niist tykätää

    VastaaPoista
  6. Uskoakseni ois järkevämpää olla mitään sanomatta jos mitään hyvää sanomista ei ole. Sitäpaitsi, millä periaattella tulet sanomaan miltä ihminen näyttää kuvassa...
    Vikaks, naisena ja kampaajanalkuna asiahan EI mene noin. Naiseteivät käsittääkseni ole millään tavalla velvollisia muuttamaan hiustyyliään tai -väriään miesten maun mukaan. Jokane on yksilö, nii miehet ku naiset..toiset miehet tykkää erilaisesta tyylistä ku toiset. as simple as that! :D
    + jokaine valitsee hiustyylinsä just tasan nii miten itse siinä viihtyy. Olen puhunut.:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. SANNA SAMAA MIELTÄ SUN KANSSAS!! jumalauta miehet ei valitse naisten hiustyyliä, jos ei kelpaa jollekin niin valitkoon loppuelämäks oman kätensä tai ettikööt tarpeeks aivokuolleen naisen joka suostuu tollasten idioottien tossun alle. että voi alkaa vituttamaan tollaset pellet jotka tulee NETTIIN ja ANONYYMINÄ kirjottaan tollasta paskaa, varmaan voitte sannalle mennä kertoon asiat kasvotusten tai sitte pitää sen suun kiinni jos tulee vaan tollasia kommentteja jotka loppujen lopuks ei ketään kiinnosta? ei hyvää päivää... ps sanna jos ihmettelet kuka oon ni en sano muuta ku "simba, naaalaa!" (tai huudan itseasias;))

      Poista
    2. Mmmmhm tästähän tuli koulussa keskusteltua, mutta kärjistettynähän se menee noi. :D

      Poista
  7. Olisin sinuna vaan tyytyväinen näihin anoihin, kun kerrankin saat edes jotain kommenttia kun aika hiljaista näyttää muuten pitävän...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niimpä, samaa mieltä :D

      Poista
    2. Onhan kommentti ku kommentti, mut henkilökohtasesti vihaan ihmisiä jotka esittävät mielipiteensä 'totuutena'. Rakentava kommentti onki asia erikseen ku anonyymien trollit tai yleisenvitutuksen purut tänne. :D

      Poista
    3. + täytyy vielä sanoa että vaikki lukijoita ole satoja, eikä kommentteja todellakaan pursu korvista, on tää blogin pitämine ihan vaa omaa ajantappoa ja jonkinnäkönen harrastus koulun etc ohella.

      Poista
  8. Ei herranjumala miten ihmiset voi ottaa kaiken niin tosissaa :D Ihan selvä läppä tää koko homma ja te uskotte kaiken..huhhuh

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep haters gonna hate and trolls gonna troll.:D
      Vois keksiä neki parempaa tekemistä ku tulla tänne valittamaa :D

      Poista
    2. et kyl tainnut tajuta tät juttuu...vieläkään

      Poista