lauantai 9. helmikuuta 2013

New Start For You And I?

"I can never tell how sorry I am."
Siitä on siis miljoonia vuosia kun viimeksi kirjotin, 
ja pyydän syvästi siitä anteeksi.
Syy siihenhän oli se, että noin viikko edellisen postauksen jälkeen,
"uusi" koneemme hajosi jälleen kuten edellinen... olihan se äidin ystävän vanha.

tarkotuiksena oli tilata uusi kone jouluna, 
muttei ne veronpalautus-jutut menneetkää toivomalla tavalla.
Tänään sitten viimein postista kiikutettiin tämä ihka uusi kone.
Olen todella pahoillani etten teille voinut aikaisemmin millään ilmoittaa.

Olin siis marraskuun lopusta helmikuun alkuun työssäoppimassa,
eikä käsieni ulottuvilla ole ollut minkäänlaista tietokonetta.
Mun puhelinkin on jo aatamin-aikaista historiakalustoa.
...mutta uusi puhelin rantautuu mun luo muutaman viikon sisään.
kiitos isin. ♥ (joka lupas se jo 17-vuotis lahjaksi viime kesänä...)

MUTTA KUITENKIN.
Kameraakaan mulla ei ole, koska Sara halusi sen takaisin lainasta.
Sovittiinkin jo alunperin vain osaaikaisesta lainasta, joten that's fine.
Äiti tässä muutama päivä sitten lupaili ostaa mulle jonkunnäköisen digipokkarin,
ihan näin vaan aluks.

Joten, veikkaisin kuun loppuun mennessä olevani pitkälti mukana taas tässä internetrumbassa.
Eli; vihdoin uusi kone ja tauko voi loppua, uusi kamera loppukuusta ja uusi puhelin muutaman viikon sisällä. 


Kiitos teille kaikille ihan mahtaville ja rakkaille lukijoille jotka olette yhä siellä,
pelkäsin jo menettäneeni teidät kaikki..
-Sanna 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti