perjantai 22. helmikuuta 2013

The Answer Lies Within


"You've got the future on your side
You're gonna be fine now
I know whatever you decide
You're gonna shine"
ja kuten kerroin, uuden puhelimen myötä oon taas kuvioissa blogin suhteen!
Koska kyseisessä paloautossa on niin hyvä kamera, 
tulee senkanssa otettua kuvia hurjasti ja onhan se aina kätevästi mukanaki. 
(paloauto, koska punanen lumia 920 :p) 

But...pictures? Shall we...

Anni oli tossa eilen kyläilemässä täällä  ja no, miä sain inspiksen....
tupeerasin sen tukan uskomattomii mittoihin, ja väsäsin tälläsen vähän erikoisemman meikin.
After all, tosta tuli tosi kiva tollaseks extempore ideaks. :3

Simon ollessa työssäoppimassa on se vaan kyläilly mun luona viikonloppusin,
päätettiin sitte testata tätä mun puhelinta niin, iltahämärässä.
'nuf said.

Taas miä ja mun inspikset, paratiisilintu niinku Anni sanoo.
Tää oli lauantaisen tylsyyden "eka luonnos"
ps. piilarit :33

Hetken tuumailtuani päätinki pistää elämän risaseks ja vahvistaa noita värejä.
...perus tylsä lauantai iltapäivä. 

Koska olin laiska laittamaan hiuksia nii näytin melko kananmunapäältä...
Kuitenki huonossa valossa näytti moinen meikkiräpellys tältä.

JA UUDESTA TUKASTA!
Kuten mainitsin, olin työssäoppimassa.
taisi olla melkein viiminen viikko siellä, ku työkaverini Niina päätti pistää mun letin uusiks..
Leikata siit, ja maanantaina päätettiin Elinan kanssa vähän värjäillä koulussa ettei olis nii tylsä.
Vaikka kohtuu lyhyt onkin, on se ihan mukava vaihteeks.
ps. Alhaalla olevissa kuvissa en oo suoristanu hiuksia ja ovat ittestään kuivaneet,
Laura ne vaan tupeeras joka selittää sitten ton "hamppumaisen olemuksen" !

Keinovalossa näyttää letti nyt tältä, alaosaan vedettiin vähän mustaa
Mikä näemmä värimaskin seuralaisena tuppaa näyttämään hieman liilalta.
Punasen värimaskin sekaan laitettiin ellunkanssa koulussa hitusen pinkkiä,
ihan vaan kokeiloumielessä. 

Luonnon valossa taas musta näyttää mustalta, eikä punanenkaan niin pinkiltä.
Kuten huomaa, pituutta on hävinny ihan reippaasti ja malli melko pätkitty.
Oon melko onnellinen et päästin eroon huonoista latvoista, vaikka aluks järkyttiki mallin lyhyys.

Suurin muutos on täällä vasemman korvan puolella. 
Koska pidin hiuksia usein oikealla sivulla ajatteli Niina leikata toisen puolen lyhyeks.
Huomatkaa, ettei tota ole koneella vedetty ja viikkojen saatossa on pirulainen kasvanutkin.
ps. Takatukan kerrostus näkyy hyvin. Alaosa takaata on molemmilta puolilta pitkä, tässä olen vaan vetänyt takahiukset oikealle, älä siitä siis pelästy !

Viimeiseksi, muttei vähäisimmäksi terveiset minun pikkuselta karvaturrilta.
Se on onnellisesti viettäny kissanpäiviä loikoillessa nää muutamat pakkaspäivät saunan lauteilla!

That's it for tomorrow!
Viikonlopuksi tulee vanha ystäväni Mirko kyläilemään Helsingistä tänne korpeen,
ja saa nyt nähdä mitä muuta tuo viikonloppu ja alkava loma tullessaan. 
Siitä sitten myöhemmin (:
Hyvää lomaa kaikille niille keillä se vasta alkaa ja voimia niille jotka palaavat ensiviikolla arkeen.
-Sanna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti